Tom Barman gaat Bono achterna?

Die ganse 0110 actie doet mij terugdenken aan dit (hilarisch) artikel uit the Onion. Ik kan me maar niet van de indruk ontdoen dat het allemaal bitter weinig zal uitmaken come verkiezingstijd. Maar enfin, gratis naar dEUS en Zita Swoon, dat zie ik wel zitten. En net zoals met de tsunami en de aardbeving, blijf ik mijn bijdrage schuldig.

Now excuse me while I go and blow up parliament.

~ door man+plan op juli 4, 2006.

4 Reacties to “Tom Barman gaat Bono achterna?”

  1. […] Toch wat tegenwind van een naïeve blogger aan schouderophalend blogland. […]

  2. “Ik kan me maar niet van de indruk ontdoen dat het allemaal bitter weinig zal uitmaken”
    Gelukkig maar !

  3. Ik zou zeggen: stop met surfen & ga terug aan het werk! Maar u heeft gecomment tijdens uw middagpauze.

  4. […] Ik ben niet gediend met mijn eerste Tanguy comment en de manier waarop het Belang links en rechts reageert, vandaar dat ik alsnog heb gesms’ed naar 0110. Nah! Posted by man+plan Filed in politiek […]

Geef een reactie

 
