feedreaders (2)

In deze post verkondigde ik vrolijk dat ik er niet minder dan 3 feedreaders op nahield. Awel, ik heb ze dus allemaal buiten gebonjourd hé, en wel hierom:

Bloglines deed wreed raar de laatste tijd: ongelezen items niet tonen, fouten bij het binnenhalen van feeds, etc… Desondanks was het mijn favoriete feedreader voor een hele poos.
Google Reader is gewoon uttercrap, Google fanboy of niet. Totaal onoverzichtelijk. Ik heb al mijn starred items in del.icio.us gestoken en adieu gezegd.
– De Flock newsreader is een offline newsreader, ‘nuff said. De Flock mannen zouden wel eens werk mogen maken van synchronisatie met een online equivalent, kwestie van op hun elan door te gaan.

Ik heb even gespeeld met netvibes, maar die stak al vlug tegen. Het is dan ook geen pure feedreader, maar een personal homepage en in dat opzicht is ie stukken beter dan die van Google. Ik miste de boomstructuur van Bloglines, waarmee ik meerdere verschillende feeds onder elkaar kon lezen door ze te groeperen in mappen (daily cartoons bvb, hehe). Ik miste ook een manier om gelezen items op te slaan of als ongelezen te zetten (of ik vond niet direct hoe).

Welke feedreader gebruikt ge dan nu? Hoor ik u zich afvragen. Awel, ik ben sinds een paar dagen gigantisch tevreden over NewsGator online.

~ door man+plan op juli 3, 2006.

8 Reacties to “feedreaders (2)”

  1. ik groepeer in Netvibes mijn verschillende feeds in tabbladen..

  2. Ik deed dat ook zu, maar dan nog kan je de verschillende feeds niet allemaal op één pagina raadplegen

  3. but why would you wanna do that? als ge ze op verschillende tabbladen hebt! :)

  4. minder klikwerk basically

  5. Misschien een site je nog kan intresseren… http://www.webrss.be
    Volledig online en webbased met searchfunctie die alle feeds in de DB gaat spideren en dan indexeren zodat je dan kan zoeken.
    Is wel nog niet klaar maar je ziet het doel :)

  6. spammer :P

  7. “Klein” probleempje om over te stappen van Bloglines naar dit spul. Wat vang ik aan met alle gespaarde items op Bloglines. Bij mij lijken dat er soms meer te zijn dan wat ik nog moet lezen aan nieuwe items. Zo van dat lees ik nog wel een keer; als ik wat meer tijd heb….

  8. Rojo.com al eens geprobeerd?

Geef een reactie

 
