komaan Hewitt

Aangezien de voetbal niet meer zo makkelijk te voorspellen is, heb ik mijn gok-aandacht gericht naar het tennis. De beginrondes van Wimbledon zijn nogal makkelijk te voorspellen namelijk. Het nadeel daaraan is dat de odds er ook maar naar zijn… Je krijgt met moeite uitbetalingsfactoren van x1,2, soms zelfs zo laag als x1,05. De oplossing? Combineren. Zo had ik begin deze week een 6-voudige weddenschap lopen op Roddick, Henman, Hewitt, Dementieva, Hantuchova en Malisse. Mijn ingezette 25€ heeft bijgevolg mooi 80€ opgebracht.

Momenteel heb ik 10€ lopen op een 10-voudige (!) weddenschap waarvan enkel de match van Hewitt nog afgewerkt moet worden (de andere 9 hebben gewonnen). Dus vandaag speelt Hewitt een best-of-one ter waarde van een goeie 30€.

Hopelijk laat hij mij niet in de steek zoals hij met ons Kim gedaan heeft. Ik kan mij vergissen natuurlijk, ik lees de boekskes niet.

~ door man+plan op juni 30, 2006.

2 Reacties to “komaan Hewitt”

  1. tis binnen

  2. proficiat ;)

Geef een reactie

 
