In den beginne (was er Shermi)

Alles wat hij post is zijn en zijn mening alleen, tevens zijn alle verwijzingen naar mijn persoon louter hearsay and makebelief.

Ziedaar de wijze woorden van mijn medeposter maar in tegenstelling tot wat hij doet vermoeden, zal ik enkel verwijzen naar “interessante” zaken en niet naar kosmische details.

Na dit intermezzo: even mezelf kort, krachtig maar toch geheimzinnig genoeg introduceren. Ik ga door het leven als The Sherminator, studeer en zit nog steeds in de examens (nog tot zaterdag) wat niet bijzonder gezellig is. Gelukkig is mijn common sense ver genoeg gevorderd om te besluiten dat ik na deze formaliteiten vervuld te hebben, lekker hard ga feesten, op reis ga gaan en de uitdrukking “het zwijn uithangen” weer eens nieuw leven ga inblazen. Dit in tegenstelling tot anderen die op zijn minst gezegd relatief originele post examenplannen koesteren.

Deze korte introductie achter ons latend, kan ik besluiten met te stellen dat ik vooral tegen schenen ga schoppen, de maatschappij kritisch zal benaderen en ongezout mijn mening zal spuien over alles wat MIJ interesseert.

U zal dit ten zeerste leren apprecieren en indien niet, is ons sociaal zekerheidssysteem gelukkig zo ver gevorderd dat ook daar steun voor te krijgen is.

~ door The Sherminator op juni 28, 2006.

4 Reacties to “In den beginne (was er Shermi)”

  1. Oew.. tegen de schenen schoppen.. dat hebben we nog niet gehad! :P

    Originele post examenplannen rulen! En ik ook :D Mhehe.

    (Sherminator.. whahaha! *buikpijn* )

  2. Of gij rulet is nog een onzeker begrip in mijn leven. Op uw blog een volledige post aan mij opdragen was in elk geval een goed begin

  3. Allee kom, geef toe: The Sherminator… Ge zou er voor minder ne volledige post aan wijden :)

    *grinnikt*

Geef een reactie

 
