alleen is ook maar alleen

Na wijs beraad (ik ben zeker dat ik het mij nog ga beklagen) heb ik de Fred gebombardeerd tot medeblogger op het plan. Hij zal u entertainen met zijn bijdrages onder het pseudoniem The Sherminator (don’t ask!) Vandaar ook de layout change, aangezien het vorige template de auteur niet weergaf. Alles wat hij post is zijn en zijn mening alleen, tevens zijn alle verwijzingen naar mijn persoon louter hearsay and makebelief. Dat wil ik toch even kwijt.

Ik voel me als een passagier in het laatste karreke van een rollercoaster die zich traag ratelend naar ongekende hoogtes begeeft.

~ door man+plan op juni 28, 2006.

3 Reacties to “alleen is ook maar alleen”

  1. En gaat de Fred dan ook flink meewerken aan het plan?

  2. Of die werkte al mee zeker?

  3. meer zelfs, hij is dé bedenker

Geef een reactie

 
