50 cent

In Vancouver kan je sinds gisteren je parkeermeter smsgewijs aanvullen. Best wel handig vind ik dat. Eindelijk eens een SMS-service waar ik wel eens de obligate 50 eurocent voor wil betalen. Tegenwoordig neem ik meestal het risico, of koop ik een ticketje voor de maximaal toegestane tijd en vertik ik het om geld bij te gaan steken. Zo af en toe komt dat de stad ten goede of, als ik ook nog eens verkeerd geparkeerd sta, de staat.

Zo heb ik eens een bon gehad van 15€ voor het nalaten van een parkeerticket aan te schaffen én daar bovenop een boete van 150€ omdat ik te dicht bij een zebrapad stond. Slik.

Wat me eraan doet denken: Kan iemand mij vertellen waar je kostenloos langdurig kan parkeren in Leuven?

~ door man+plan op juni 28, 2006.

No Responses Yet to “50 cent”

  1. de parking van den delhaize aan de naamsepoort

Geef een reactie

 
