meh

Ik ben echt niet te genieten vandaag, omwille van verschillende redenen. Ondanks het feit dat ik voldoende slaap ben ik constant moe, mijn job wiegt me in slaap. Ik moet dringend eens werk maken van dat CCNA certificaat dat ik wil behalen zodat ik op zoek kan gaan naar een job die mij ook effectief boeit. Het Cisco CCNA handboek is al verhuisd van mijn bureau op het werk naar de achterbank van mijn auto, we gaan er nog geraken.

Het lijkt al een eeuwigheid geleden dat ik nog gesport heb, en dat vreet ook aan mijn humeur. Blessure aan de hiel of niet, morgen wil ik terug proberen te lopen en vanavond houd ik het bij zwemmen. Het wordt ook hoog tijd dat ik eens werk maak van dat fitness abonnement.

Ik ben liever lui dan moe (op alle vlakken) en ik ben daar niet bepaald trots op. Maar ik weet waar het scheef zit, en dat is al veel.

~ door man+plan op juni 27, 2006.

Geef een reactie

 
