wikipedia contrails (2)

Kijk eens aan, glad ijs, laten we daar even op gaan lopen. Zoals belooft een volledig nieuwe post, gewijd aan mijn Wikipedia exploten – the work edition…

Damocles – Ik wou het zwaard van Damocles gebruiken in één of andere blogpost, maar wou eerst heel zeker zijn dat het wel in de context paste. Niet dus.

Paul Beliën – Naar aanleiding van Michel's zalig sarcastische post alhier mijn huiswerk gedaan. Ik en politiek… Don't know, don't care.

Frankrijk – Sla mij dood, geen flauw idee waarom ik deze entry nodig had.

15 Step – Ik wou weten of het gelijknamige (nieuwe) nummer van Radiohead een bepaalde betekenis had, behalve de titel van een liedje zijn. Zalig nummer trouwens!

Henryck Gorecki – De Fred, het kalf, had in zijn msn nick iets van "Goriki" gezet. Ik dus op onderzoek uitgetrokken. Blijkt dat hij "Gorki" bedoelde… *rolls eyes* Ondertussen heb ik weer wat bijgeleerd natuurlijk, en nu weet ik ook waar Lamb hun inspiratie vandaan haalde voor het gelijknamige nummer.

Jack Bauer – Opnieuw afkomstig van de Fred, die deze naam liet vallen. Aangezien ik Kiefer Sutherland niet kan rieken noch zien en dus bijgevolg van mijn leven niet kijk naar 24 heb ik "Jack Bauer" moeten googlen… Sue me.

List of functional expletives – Opgevist van digg of del.icio.us' popular pagina. 'k Wil er vanaf zijn. Procrastination is bliss.

Marcy Playground – Naar aanleiding van een nummer op StuBru (Sex and Candy vaneigens) moeten googlen wegens gehoord van veraf (10-tal meter, zie vorige post) en gebrek aan playlist voor die dag. 't Is ondertussen al gedowned hoor.

En nu is het aan jullie.

~ door man+plan op juni 23, 2006.

Geef een reactie

 
