impulsief

Ik ben een zogenaamde impulse buyer. Als ik iets zie dat ik leuk vind, dan koop ik dat, zonder er al te veel bij na te denken. Op het moment zelf vind ik het altijd super cool en het beste idee ooit, maar af en toe beklaag ik mijn aankoop achteraf.

Gisteren heb ik dus een Retro Radio gekocht via iBood. Voor degenen die niet familiar zijn met iBood, iedere dag staat daar een artikel op aan "sterk gereduceerde prijs" dat je dan kan kopen zolang de voorraad strekt. Hier zijn de specs:

– Sterke speaker
– Digitale display voor frequenties
– Binnen thermometer
– Wekkerradio
– Sleepfunctie
– Telescopische FM Antenne
– 12/24 uur selectie
– Koptelefoon plugin
Prijs: € 15,95

Nu weet ik nog niet precies wat ik er nu mee ga aanvangen. Ofwel vervang ik mijn huidige wekkerradio door dit ding, ofwel zet ik hem op mijn werk om de StuBru verslaving te voeden. Ik vermoed dat het optie 2 wordt.

En geef toe, hij ziet er wel cool uit hé?

~ door man+plan op juni 23, 2006.

3 Reacties to “impulsief”

  1. in het kruidvat was er ook ne retro radio :) met leren omhulsel enzo. maar dat was gene wekkerradio, eerder zoiets voor op strand mee te nemen.

  2. Whoehoew! Zalig bakkie! Goei koop volgens mij..

  3. issem al toegekomen?

  4. Ik heb hem net uitgepakt. Zijt gij helderziend ofwa?

Geef een reactie

 
