hé psst, tis weekend

En 't zit weer goed gevuld hoor. Zo hebben we het graag. Vanavond is het namelijk gratis Rodenbach zuipen dat de klok slaat! 't Is opening van "de Batjes" en op de grote markt van Roeselare staat dan een gigantisch vat. Een reuzenvat, zoals ze dat ook wel plegen te noemen. Met 2 reuzen ernaast zelfs. Ik drink niet graag Rodenbach, maar what part of gratis did you not understand? Lekker marginaal doen met het kermisvolk dus.

Morgen even op en neer naar Leuven voor het afscheidsfeestje van J. en dan vlugvlug terug voor te gaan barbecue'en bij P&E! Ik vermoed dat ik daar wel rond 2-3am ga kunnen ontsnappen om nog achter te gaan naar de Catacombes, alwaar mijn copain zal zijn.

Na zondag de nodige slaap ingehaald te hebben gaan we es naar Komen voor de verandering. In de zomer moet men nu eenmaal in ne frigo op lat(ten) gaan staan! Haja, zo hoort dat. Het is eerder vrouwen met zotte ideëen een plezier doen, en 't is al een tijdje geleden dat ik nog gesnowboard heb. 

~ door man+plan op juni 23, 2006.

Eén reactie to “hé psst, tis weekend”

  1. Geen roze hoed met zwarte stipjes gezien?

Geef een reactie

 
