wikipedia contrails

In navolging van Kottke, die het op zijn beurt hiervandaan gehaald heeft, ga ik ook eens mijn zogenaamd "wikipedia contrails" posten. Het gaat erom om in uw browsing history na te gaan welke wikipedia pagina's u onlangs bezocht hebt en waarom. Tik simpelweg nl of en in de adresbalk van je browser en je zult ze wel zien verschijnen.

Camera obscura – Naar aanleiding van deze foto op drieduizend eens wat meer info gaan opzoeken over de camera obscura.

Voet (anatomie) – Even opzoeken waaraan ik mij nu precies geblesseerd heb vorige week bij het volleyballen om gerichter te kunnen googlen (kwestie van te weten of ik best naar de dokter ga of niet)

Vrouw – Naar aanleiding van dit comment op mijn eigenste blog eens doorgeklikt, om de frans een plezier te doen.

Metallica – Het werd hoog tijd dat ik de ID3-tags van de complete discografie van Metallica eens in orde bracht in mijn iTunes. Wikipedia was daar allerhandigst voor. Ik weet dat daar tools voor bestaan!

WK voetbal 2006 – Uiteraard, een gokkende mens als ik kan alle achtergrond informatie gebruiken. Ik heb trouwens €22,50 gewonnen met de winst van Italië en Ghana daarnet. Zoals het een echte gokker betaamd, vertel ik lekker niet hoeveel ik al verloren heb!

Morgen misschien een update met mijn Wikipedia vapor trail van op't werk, of een compleet nieuwe post… Wie weet! Het kan niet op.

p.s. de volledige €40 ingezet op Brazilië, wat mij potentieel €10 oplevert. Op safe spelen noemen wij gokverslaafden dat. Zullen we dan straks gezamelijk de haren uit het hoofd trekken als ze gelijkspelen met Japan? Nee? Dacht ik het niet.

~ door man+plan op juni 22, 2006.

Eén reactie to “wikipedia contrails”

  1. héhé. zelf kan ik het niet doen omdat firefox history hier op 0 dagen staat. tis wel een leuk lijsje.

Geef een reactie

 
