feedreaders

Ik gebruik teveel feedreaders. Ik gebruik Google Reader voor nerdnieuws (slashdot, digg, boingboing, delicious popular, verschillende google feeds, etc…), de Flock newsreader voor software blogs (flickr, zooomr, delicious, techcrunch, …) en Bloglines voor blogs tout-court (vooral Belgische blogs en dingen die me écht interesseren).

Dat is dus minstens één feedreader teveel. Ik werkt liefst van al met bloglines, maar ik heb geen zin om dagelijks door infi digg en slashdot artikels te waden. Da’s voor als ik niet weet wat gedaan, niet om mijn bloglines te vervuilen. De Flock reader is wel een stuk cooler en handiger dan die van Google eigenlijk, dus ik denk dat ik daar maar eens naar migreer. Want wees nu eerlijk, Google fanboy of niet, hun reader sucked toch wel vrij hard.

Verder geef ik i. overschot van gelijk: Beste medebloggers, als u geen volledige posts meegeeft in uw RSS feeds dan bonjour ik u eruit!

~ door man+plan op juni 21, 2006.

4 Reacties to “feedreaders”

  1. 1 feedreader. Netvibes.com. Mijn startpagina, met verschillende tabbladen (gaming/funblogs/personenblogs/gmail-telenetmail-uniefmail/…)

    snap niet waarom ge verschillende feedreaders zou hebben :)

  2. ik werk met mapjes in bloglines. En sommige mapjes doe ik zelfs weken niet eens open.

  3. @frans: Gewoon kwestie van de andere eens uit te proberen en dan te lui om de feeds te verhuizen als de reader me tegensteekt.

    @i.: Ik heb een chronische allergie voor ongelezen items. En ja, ik ben op zoek naar professionele hulp daarvoor ;)

  4. ik doe het zo: ik heb mijn favoriete feeds ingeladen op mijn kinja.com digest. de rss van die digest komt binnen in thunderbird. de blogs die ik af en toe wil lezen zitten op bloglines.

Geef een reactie

 
