anoniem

Ik haat zelfcensuur, daarom blog ik hier dan ook anoniem.

't Is ondertussen al niet zo anoniem meer. Op een paar vrienden/kennissen en wat medebloggers na dan. Dat handjevol mensen begint er onderhand ook al teveel aan te worden. Ik word om verduidelijking gevraagd via IM, ze maken comments met dubbele bodems en ik betrap mezelf op zelfcensuur.

Ik geef het nog niet op, maar een WordPress account is snel gemaakt natuurlijk.

~ door man+plan op juni 21, 2006.

2 Reacties to “anoniem”

  1. […] anoniem […]

  2. Je schrijft op een heerlijke manier, blijf zo alsjeblieft (lach)… .

    EJ

Geef een reactie

 
