geblesseerd

Ik ben verkeerd neergekomen bij het smashen vorige week (volleybal remember?) en nu moet ik daar de gevolgen van dragen. Take note: uw hiel is niet gemaakt om op te landen na een sprong! Bijgevolg kan ik dus niet gaan lopen, maar echt veel zin heb ik daar momenteel toch niet in.

Enne, straks allemaal mee supporteren voor Engeland, want er is geld mee gemoeid! Normaal vind ik de Zweden wel een coole ploeg, mijn persoonlijke favoriet maareuh… ze blijken niet al te vlot te kunnen scoren. Bovendien staat Rooney in de basis. Ik weet het, ze hebben beiden genoeg aan een gelijkspel en dan nog… Maja, ik heb dan ook gegokt op de Trini's! Haha, voor een habbekrats (4€?) maar als ze winnen is't wel mooi verdiend (x5 ofzo) en Paraguay is toch al uitgeschakeld. 't Is alles of niets avond ;)

~ door man+plan op juni 20, 2006.

No Responses Yet to “geblesseerd”

  1. ai
    money down the drain :)

Geef een reactie

 
