diepe zucht

Herinnert u zich deze post nog? Raad eens wie er vrijdagnacht plots voor mijn neus stond? Jawel hoor, R., moederziel alleen in een café waar ze naar eigen zeggen nooit gaat omdat het allemaal dikkenekken zijn! Blijkt dat het dan toch niet zo goed klikte met haar nieuwe vlamme

Ik loop dus al gans het weekend mijn hoofd te breken over wat dat bezoekje nu precies betekende. Met alle gevolgen vandien. Heb ik dan zo weinig eigenwaarde dat ik overweeg om haar nog een kans te geven, dacht ik bij mezelf? Ik ben na lang nadenken tot de conclusie gekomen dat het niet zozeer de persoon is dat ik mis, maar eerder het gevoel dat ik erbij had.

Nu nog mijn emoties daarvan overtuigen.

Pff, kon ze mij niet gewoon met rust laten eigenlijk?

~ door man+plan op juni 20, 2006.

Eén reactie to “diepe zucht”

  1. […] Echt waar! Spannend. No Comments so far Leave a comment RSS feed for comments on this post. TrackBack URI Leave a comment Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTMLallowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> […]

Geef een reactie

 
