manic monday

Hoe toevallig, gisterenavond nog maar het gelijknamige liedje van the Bangles gehoord, en vandaag leuke vraagjes via via tot bij mij gekomen:

Wat bestel je doorgaans in:

De frituur? Een tussenslag met stoofvleessaus en een lookworst in't vet.
De broodjeszaak? Eéntje met vleessalade, tomaat, ei en augurk (geen sla.)
Het chinees restaurant?
Euhm, ik ga dus blijkbaar niet vaak genoeg naar de chinees…
Het kapsalon? Kort maar niet te kort, en verkloot mijn fabrinen niet aub!
De pizzeria? Pizza hawaï, en als't van de Hut is ne Barbecue.

~ door man+plan op juni 19, 2006.

4 Reacties to “manic monday”

  1. 1/ kleintje gele curry, mexicano, bicky
    2/ Mozzarella, basilucum, tomaat
    3/ nr 14
    4/ lik gewente: “niet te kort”
    5/ pizza van de maand

  2. ik overal een cola light

  3. 1. een kleintje en een bicky
    2. een tropical (heps en kaas en ananas)
    3. vool mij nummel .. euh .. *waar ligt de folderken hier nu weer*
    4. Doe maar keer iets anders, maar ’t moet lang blijven!
    5. Hawaï, tenzij in La Rustica, dan mag het een Parma zijn. HMMM pizza!

  4. We hadden het over ‘ fabrienen ‘ in de betekenis van de haarsnit aan de oren en geraakten het niet eens omdat de anderen beweerden dat het ‘ favorieten ‘moest zijn.En nu zie ik dat we ‘ook’ gelijk hebben !

Geef een reactie

 
