volleybal

We zijn gisteren gaan volleyballen met die van 't werk, tegen een andere firma van in de buurt. 't Was de eerste keer voor ons want normaal dagen we andere bedrijven uit tot een minivoetbal matchke. Het is eens iets anders, en 'k vond het wel vrij leutig (ondanks het feit dat we ferm op ons doos gehad hebben…) Zo eens goed meppen op zo'n bal kan deugd doen, ik was dan ook helemaal opgefokt na een set of 2. Degenen die mij wilden high-fiven hebben het mogen voelen! Suckers! Haha.

Het was geleden van in het middelbaar dat ik nog op een volleybal geklopt had, maar ik was het nog niet verleerd. De vele uren en úren Superspike V'ball op de NES zullen ook wel bijgedragen hebben (of niet, lol!) Springen bij de opslag en niet grandioos de mist ingaan, ongenadig hard smashen, haarfijne recepties, blokken, alles erop en eraan. Ik en balsporten, da gaat wel goed samen. Ik ben nooit den beste, maar ik kan altijd goed meedoen. Desondanks werd ik vroeger altijd als laatste gekozen, maareuh let's not go there :)

Jaja, dat ga ik vaker doen, en vandezomer van beachvolley gaan doen. Zand vreten. Cool enal.

En nu rommelmarkten afschuimen op zoek naar Superspike V'Ball…

~ door man+plan op juni 15, 2006.

2 Reacties to “volleybal”

  1. hebt gij dan nog uwe NES?

  2. Vanzeneigens, wel gans fucked up door den Game Genie, maar hij werkt nog en da’s het voornaamste.

Geef een reactie

 
