Merci Freddy, merci!

Aangezien ik een even groot kalf ben als de Fred heb ik ook maar eens geld ingezet op de voetbal. Mij aangemeld op een zekere goksite en 25€ ingezet op Zweden for the win. Ja mannekes, zo scoren in de 88e minuut voegt wel wat toe aan hoe ge de match beleeft. Ik heb denk ik nog nooit zo luid YESSS! geroepen voor een doelpunt dan daarnet. Heh.

Merci Ljunberg, mijn inzet is verdubbeld, 'k zal er ne goeien drinken op uwe gezondheid van 't weekend.

~ door man+plan op juni 15, 2006.

4 Reacties to “Merci Freddy, merci!”

  1. Spannend! Nu heb je 50 euro om te vergokken! Nog effe doordoen en dan kan spelers beginnen omkopen!

  2. En hebt ge da zelf gevonden?

  3. Der staat toch “merci Freddy” in de titel van de post quoi?

  4. En als ge dan beseft dat ik meer dan 50 euro ging winnen indien “Paraguay niet verloor” … kwestie van even de andere kant van de zaak te laten zien :(

Geef een reactie

 
