koning voetbal

Haha, de Fred is zijn geld al kwijt na de eerste match!

Toen de camera de line-up afliep tijdens het volkslied was mijn eerste reactie van "oe, ik dacht dat ze tegen Zwitserland moesten spelen?" Maar dat was buiten Frankrijk en zijn colonies gerekend natuurlijk, silly me. Als ge mij voor racist wilt verslijten, laat me dan meteen even zeggen dat ik mijn verdediging op onwetendheid ga baseren.

Ik begon ook sympathie te krijgen voor de Kroaten, want ik kon me niet van de indruk ontdoen dat die veel meer zin hadden om te voetballen én te winnen.

Ronaldo, ge zijt een lege fakke! 

~ door man+plan op juni 14, 2006.

Geef een reactie

 
