allemaal mee supporteren!

De Fred heeft per abuus al zijn online gokopbrengsten ingezet op Frankrijk, Duitsland en Zweden voor de winst van hun eerstvolgende match. Het kalf. Allez, hup, kruis die vingers, steek die duimen in de lucht, supporteren geblazen!

Over voetbal gesproken, 't was toch wel een lekkere match hé gisteren tussen Italië en Ghana. Ik heb er geen spijt van dat ik het lopen ervoor gelaten heb ('t was ook wel een tikkeltje té warm naar mij goesting.) Veel meer nabeschouwing dan dat moet je van mij niet verwachten, ik en voetbal… Maar de Wereldbeker vind ik nog wel cool eigenlijk. 

~ door man+plan op juni 13, 2006.

Geef een reactie

 
