examens alom

Me: How did it go?
She: Leave me alone

Zou het examen niet al te goed verlopen zijn misschien?

Ik versta dat ze teleurgesteld en boos is op zichzelf momenteel, maar ik apprecieer zo'n kuren niet. Ze doen hun best tegenwoordig, die vriendinnen van mij… Ik geef haar tijd tot morgen, zelfde tijd, zelfde plaats, om het goed te maken of ze kan erachter fluiten dat ik ga afkomen volgend weekend.

~ door man+plan op juni 12, 2006.

3 Reacties to “examens alom”

  1. beetje info

  2. @ frans: éla éla zo niet é!

  3. Al menstruerend examineren…..

Geef een reactie

 
