mijn TW

Ik ga welgeteld 1 dag naar Werchter dit jaar, maar wat voor een dag! Zo ziet mijn mooi opgevulde schema eruit:

12:30 – 13:15  Wolfmother (aka lunchtime ;)
13:45 – 14:35  Arsenal
15:00 – 15:50  Absynthe Minded
16:35 – 17:35  Kaiser Chiefs
17:55 – 18:55  Arctic Monkeys
19:40 – 20:40  Franz Ferdinand
21:20 – 22:50  Placebo
23:30 – 01:00  dEUS

Wat mij betreft is dit de beste Werchterdag ever. Van alle bovenstaande bands (behalve Wolfmother) heb ik één of meerdere CD's en eigenlijk had ik ook nog graag The Raconteurs gezien… Maar tjah, can't have 'em all.

Dit jaar luidt Werchter ook het begin van mijn 3 weken durende congé in. Ik heb nog geen concrete reisplannen maar ik vermoed dat ik in het najaar met mijne copain een last-minute ga boeken ofzo. Eens zien hoe ik die 3 weken kan vullen dus… Een poosje Amsterdam bij K. & T. lijkt mij wel een plan maar verder heb ik nog geen flauw idee.

We zien wel, carpe diem etcetera.

~ door man+plan op juni 7, 2006.

Eén reactie to “mijn TW”

  1. kheb echt mijn best gedaan maar ik kan de arctic monkeys nie apprecieren.. zo heel die nieuwe “gitaarsound” die ge bij franz ferdinand ook soms hebt, met den trebleknop opt hoogste, … t doet mij eerder pijn dan goed. doe mij dan maar milow, helsen, venus in flames, … softie, I know :D

Geef een reactie

 
