the eraser (2)

The Eraser, het solo project van Thom Yorke, is echt super goed. Ik ben misschien wel wat biased aangezien ik een groot Radiohead fan ben, maar toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat hier jaren werk aan vooraf gegaan is. Mijn favoriete Radiohead cd's zijn dan ook Kid A en Amnesiac en de nummers op The Eraser zijn ook wel enorm gelijkaardig electronisch getint. Bliepjes en loops mét goeie lyrics eronder, wat wil een mens nog meer?

I don't care what the future holds
Cause I'm right here and I'm today
With your fingers you can touch me

Meer nieuw werk van Radiohead, that's what.

~ door man+plan op juni 6, 2006.

7 Reacties to “the eraser (2)”

  1. radiohead volg ik nu een paar jaar niet meer… is er ooit iets gekomen van dat akoestische (+orgeltje) “True Love Waits”? dat vond ik denk ik hun beste nummer.

  2. Dat nummer staat op de CD “I Might Be Wrong – Live Recordings”, kzalt anders nekeer mailen?

  3. in deftige kwaliteit? zeker doen!
    ik heb(had) zo’n opname in superslechte kwaliteit van in Brussel zelfs denk ik (met dat orgelriedeltje opt einde..)
    heerlijk nummer, zeker om zelf ook te spelen :)

  4. Ik heb hem zelf nog nie gehoord, maar ne maat van mij wel en die zei da The Eraser vooral naar de mindere nummers op Amnesiac naar toe ging.
    Maar ik zeg het, moet hem zelf nog eens beluisteren voor ik me deftig een oordeel kan vellen.

  5. @ Gryphin: die maat van jou kent er niets van :P
    The Eraser is een zalig plaatje..
    Mijn persoonlijke favoriet: And It Rained All Night!

  6. Dramoghe, de maat van mij heeft me hem vandaag bezorgd, ik beluister hem binnenkort eens en laat je nog wel weten wat ik ervan vind…

  7. Ok, bij deze moet ik jullie gelijk geven.
    The Eraser is echt wel een goed plaatje…
    Nu is het wachten op nieuw Radiohead werk…

    Ik vind dat ze nu feitelijk op Pukkelpop Thom Yorke ook nog ergens op een kleiner podium kunnen zetten om hier wat van te brengen. De man is daar dan toch.

Geef een reactie

 
