kop noch staart

Just a heads up, 't gaat weer over de vrouwen hoor! I know, ik lijk wel iedere week met een andere vrouw op de proppen te komen (schrap de lijk.) Maar deze keer is het anders, echt waar! Heh.

Een maand ofzo geleden had ik met het meisje in kwestie al gekust, en dan ook mijn best gedaan om samen plannen te maken enzo maar zij was blijkbaar niet zo happig. Ik heb dan maar niet aangedrongen. Ik heb ze zelfs ietwat genegeerd, ik wist gewoon niet goed hoe ik me moest gedragen, I guess. Of noem het male pride. Whatever. (Tussen ons gezegd en gezwegen, volgens mij is het onzekerheid, maar niet doorvertellen!)

Enter afgelopen zondag. Ik had afgesproken met mijne copain omstreeks 22u en toen we samen onze vaste stek binnen liepen zat ze daar met haar beste vriendin. Ze boden ons een shot aan en bijgevolg zijn we dus bij hen blijven plakken (Sambuca is echt wel plakspul, yuck!) Plezier alom, en undeniable chemistry. Net zoals de Sambuca is ze naderhand die avond ook wat blijven plakken aan mij, maar nu zit ik hier dus weer hé…

Volgens mij denkt die gewoon dat ik Flirty McFlirterson ben en vind ze het wel plezierig om wat met mij te staan kussen, maar uit zelfbehoud de boot wat afhoudt. Who can blame her? Aan mij om te bewijzen dat ik zo niet ben dus. Ze heeft straks wel examens dus trek ik voorlopig de negeer kaart, for her sake and mine. Dat mist meestal zijn uitwerking niet.

Moest ze dit blog lezen zou ik het wel heel moeilijk krijgen om het tegendeel te bewijzen me dunkt…

~ door man+plan op juni 6, 2006.

6 Reacties to “kop noch staart”

  1. Het lijkt inderdaad wel zo ja, continu een andere madam aan het inpakken…
    What’s your secret? ;)

  2. Hé bah, de negeer kaart! Daar zou ik het dus van krijgen é..

  3. Ziedewel dat het werkt :p

  4. Dat is gewoon WREED en al ..

  5. Sometimes you have to be cruel to be kind

  6. Dramoghe, trust me, vrouwen trekken die ook hoor.
    En dan is het ook even wreed…

Geef een reactie

 
