trendsetters

Kijk eens aan, zoiets vind ik nu eens cool. Merci é, Dramoghe.

Grafiek van mijn naam

Ha! Mijn ouders waren blijkbaar trendsetters indertijd. We zullen het maar op een zekere bekende vlaming steken die zijn zoon naar mij genoemd heeft? 'k Vraag mij wel af hoe ik de piek tijdens mijn geboortejaar kan verklaren. Iemand?

~ door man+plan op juni 5, 2006.

3 Reacties to “trendsetters”

  1. Nog zo’n flauwaard die zelfs zijn voornaam niet wil zeggen :D

  2. Ja, maar ’t is blijkbaar een naam die moemnteel “hot” is. En ik vermoed een jongensnaam. Dus ..

  3. Iedereen heeft recht op zijn privacy hé …

    Zolang er hier geblogd wordt ben ik al blij :)

Geef een reactie

 
