een tipje van de sluier

Met al die anonieme bloggers die zelfs hun voornaam niet willen onthullen dacht ik, laat ik even een tipje van de sluier oplichten. Ziehier, yours truly, gisterenavond in de Catacombes, narcissisme troef!

Number Two

Straks denkt Dramoghe dat ik haar aan het stalken ben met 2 pingbacks op dezelfde post op één dag :)

~ door man+plan op juni 5, 2006.

4 Reacties to “een tipje van de sluier”

  1. Uh? Ik? Voornaam niet willen zeggen?

    :D

  2. Whoehoe! Ik heb altijd al een stalker gewild! ;) Doe vooral zo verder :P

  3. @Tom: ik was eerder ah doelen op het feit dat jij dramoghe’s naam achterhaald hebt

  4. Aaah, ja, ik was wat traag gisteren.

Geef een reactie

 
