beuh

Ik weet niet precies wat het is met zondagen (jaja, kweet, maar vandaag is een uitzondering hé) maar ’t is zo precies noch mossel noch vis. ‘k Zou wel iets willen doen, maar dan heb ik weer geen zin. Ik ga van mijn pc naar de zetel, naar ’t terras buiten, wa op mijn bed gaan liggen en terug. Dan maar wa dommigheden neerpennen op ’t internet zeker?

’t Was weer eens vroeg vanmorgen toen ik the club buiten rolde, rond 8am zoiets zeker? Veel te veel red bull achter de kiezen om nog goed te zijn met als resultaat dat ik 5u later alweer lekker fris man was.

Zelfs deze post is noch mossel noch vis, kga gaan douchen en dan gaan poolen zie.

~ door man+plan op juni 5, 2006.

4 Reacties to “beuh”

  1. zijt gij zo iemand die zegt van “’t is zondag he” als ze willen verwijzen naar feestdagen die in de week vallen? ge doet mij inspiratie krijgen voor een postje in de categorie ergernissen!! :p

  2. Ja en nee. The thing is, vandaag voelt echt aan als een typische zondag voor mij (laat uitgeweest, uitslapen, niksen) dus in dat opzicht, ja. Maar in alle andere gevallen heb ik dezelfde ergernis als gij :)

  3. *verward* Maar mosselen en vissen zeggen toch geen beuh?

  4. ’t is allemaal een kwestie van liplezen ;)

Geef een reactie

 
