fuck it!

Ik had daarnet totaal geen zin, maar ik ga toch gaan lopen zie! Eens zien of ik terug in mijn door de mensen van de Beweegmobiel aangegeven hartslagzone kan blijven.

Eergisteren lukte dat al goed, met een gemiddelde hartslag van 148 en een maximum van 157 had ik ruim overschot. Ik heb een tijd van 53:43 gelopen over 7,5km wat vrij vertaald zo’n 8km/u is. Voorheen liep ik ongeveer 50 minuten over een afstand van 10km met een gemiddelde hartslag van 165 ofzo. Na de test hadden ze me namelijk gezegd dat ik té snel loop. Kan zijn, ik weet het niet precies maar ik liep ongeveer 10-11km/u.

~ door man+plan op juni 2, 2006.

Geef een reactie

 
