The Eraser

Uit de Goformusic newsletter:

Thom Yorke gaat solo
In afwachting van de nieuwe Radiohead heeft frontman Thom Yorke de details van zijn solodebuut bekendgemaakt. The Eraser komt uit op 10 juli en telt negen tracks: The Eraser, Analyse, The Clock, Black Swan,Skip Divided, Atoms For Peace, And It Rained All Night, Harrowdown Hill en Cymbal Rush. (22/05/06)

Hihi, 10 juli. Hoe grappig. Laat ik alvast zeggen dat ie heel goed is, mijn personal favourite is Black Swan. Zeker kopen die handel! Zal ik zelf ook doen, en tegen dan kan ik meezingen.

~ door man+plan op juni 1, 2006.

2 Reacties to “The Eraser”

  1. omg! op de moment dat ik dit lees staat juist karma police op?
    KARMA? Karma!

  2. Al die lekken tegenwoordig.. Ik wil hem ook!

Geef een reactie

 
