Radiohoofd vervolgd

Nee nee, ik ben nog niet dood. Het is gewoon nog altijd vreselijk druk, vooral dan op sociaal vlak. Deze week dus naar Amsterdam geweest voor het Radiohead concert, 't was magistraal goed (maar ik ben nogal biased). Jammer voor de mensen die tickets hadden voor woensdag, maar ik lig er niet bepaald wakker van.

Ik ben dus alleen geweest. Dat was niet de bedoeling, eerder de schuld van de online ticket verpats site. Geluk bij een ongeluk, want in eerste instantie had E. 2 tickets voor woensdag vast maar toen bleek dat ik mijn visa nummer niet correct had gecommuniceerd aan haar… Ik was in het buitenland op de dag van de voorverkoop en had het ticket bestel werkje dus uitbesteed. Ze heeft hemel en aarde moeten bewegen maar heeft alsnog één ticket kunnen bemachtigen voor mij, waardoor zij zelf niet mee kon! Zo'n zelfopoffering! Dank U E.!

Ik was een klein beetje te laat, maar een vriendelijke Engelse meneer verzekerde me ervan dat ik maar één nummer gemist had. Ik heb die mens dan maar een pint getrakteerd en hij passeerde mij zijn joint. Ge zijt in Amsterdam dus dat hoort erbij zeg ik dan. Thom en de zijnen speelden lustig verder, klassiekers afwisselend met nieuwere en gloednieuwe nummers, spelend met de funky videowall tijdens "You and Whose Army" (zie foto vorige post). 't Was dus dik in orde hé.

Daarna teruggekeerd naar het appartement van K. & T. alwaar ik nog tot 3am heb zitten bijpraten met K. (en onderwijl zijn mint-flavoured Baileys soldaat makende.) De volgende dag hebben we dan den toerist uitgehangen: beetje sightseeing, terrasjes, shoppen, mensen van capoëira zien doen, the works…

Ik ga niet te lang meer wachten om K. nog eens te bezoeken, want I had a blast!

~ door man+plan op mei 12, 2006.

Geef een reactie

 
