druk

't Is druk druk druk zelfs op het werk. Ik vind geen tijd om te bloggen en ik heb al niet meer gesport sinds vorige maand! Ik zit nu in de avondles en morgen rond deze tijd ga ik volop aan het genieten zijn van Radiohoofd zoals bepaalde Gentologgers hen durven noemen.

~ door man+plan op mei 8, 2006.

2 Reacties to “druk”

  1. Naar Amsterdam? Mijn broertje gaat woensdagavond ook. Benieuwd naar de nieuwe nummers?

  2. […] en uitgesteld… No Comments so far Leave a comment RSS feed for comments on this post. TrackBack URI Leave a comment Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTMLallowed: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong> […]

Geef een reactie

 
