que tal?

Het is een paar dagen stil geweest hier. Logisch ook, ik zat in Spanje voor den travaux. Het was fijn om er eens uit te zijn, hoewel we niet veel tijd over hadden om den toerist uit te hangen. Welgeteld een half uurke op een terras aan de Sagrada Familia :-p

Maar mij hoor je niet klagen hoor! Een update in gang steken in de "server room" (benga, Spaanse villa die el servidores huist), de deur uitstappen, live een kers plukken en wat genieten van het zonneke.

Nu zit ik hier terug aan mijn bureau, haja, want ik kon geen congé krijgen omdat ik een update op afstand moet doen bij een andere Spaanse klant. Jaja, heel ingewikkeld hoor: een nummerke intikken, op een knopje klikken en wachten… Niemand die dat kan buiten ik! Dank U chef! Ik ben totaal niet moe en versleten!

Om 10u begonnen en om 16u ben ik hier weer weg, en dat ie eens durft… 

~ door man+plan op mei 5, 2006.

Eén reactie to “que tal?”

  1. en hier in belgië was’t misschien even warm als ginder.. :)

Geef een reactie

 
