gezondheid!

Het hooikoorts seizoen is upon us en ik zal het geweten hebben. ’s Morgens start het met last van een lopende neus en niesbuien, met een beetje chance gaat dat over na verloop van tijd. Tot nu toe heeft het geen weerslag op de sport maar naarmate het warmer gaat worden zal ik het wel merken. Ge verklaart mij misschien allemaal zot, maar geef mij toch maar de winter! Liefst vanal nog boven op een berg met een plank aan mijn voeten.

Vanavond ga ik mij gaan inschrijven voor de minivoetbal die begint in september. Ik ben een klein beetje bang voor blessures die daaruit gaan volgen (vorige keer meer dan een maand out geweest door zo’n onnozele pottestamper), maar het gaat hem vooral om het kameraadschap nietwaar! Kwestie van wat teamsport tussen alle individuele dingen te mixen.

Zaterdag ga ik dan wa lappen gaan geven op zo’n balleke dat maar half stuitert (squash dus) gevolgd door… Een week zonder sport aangezien ik naar Spanje moet voor het werk. Ik weet niet of het een zegen of een vloek gaat zijn, we zullen zien. Nu nog wat mijn Spaans bijschaven:

Hola guapa!

Voila, da’s dan ook weer gebeurd.

~ door man+plan op april 27, 2006.

Geef een reactie

 
