waterpolo

Vanmorgen aan de ontbijttafel:

Pa: Gisteren tijdens de duikles hebben we wat met een bal gespeeld waarbij jullie ma er ene tegen haar duikbril gecatapulteerd heeft gekregen… Zie ziet er proper uit.

Een gewaarschuwd man is er twee waard, maar dat is buiten mij gerekend natuurlijk:

Ik: *wandelt wat later binnen in de keuken* Dag ma'ke!
Ma: Goeiemorgen.
Ik: Zeg mam, ik heb vernomen dat er geen carrière voor je is weggelegd in waterpolo.

Ze kon ermee lachen, maar mannekes, wat een shiner! Op mijn "wie heeft je dat aangedaan?" en "waar woont diene gast?" weerklonk er gelach vanuit de living, afkomstig van mijn broer.

't Schijnt dat zo'n duikfles nogal hard aankomt. 

~ door man+plan op april 25, 2006.

Geef een reactie

 
