stoksken

Dien van dramoghe’s heeft een stokske tegen mijn smikkel gesmeten, de rotzak. Lap, nu ben ik verondersteld te weten wat er vorig jaar en de jaren daarvoor gebeurd is met mij… Manjes. Ik weet al niet meer wat ik vorige week gedaan heb, laat staan een jaar of 5 geleden.

‘k Zal mijn best doen, dramoghe, maar ik kan u niets verzekeren. En als ik het echt niet en niet meer weet dan editeer ik deze post wel met de zin “aangezien ik geen kuddedier ben heb ik dit stokske maar ergens in de struiken gegooid, where it belongs!”.

Bon, research time dus.

~ door man+plan op april 24, 2006.

Geef een reactie

 
