plotwending

Het weekend was super, veel tijd om te bloggen was er niet want ik had katers te verwerken en dingen te doen. Op mijn werk heb ik veel meer tijd voor verhaaltjes te vertellen aan tinternet (so sue me).

Het weekend dus. Het was super in die zin dat ik zaterdagavond iemand nieuw heb leren kennen. S. had haar beste vriendin Jo. (niet te verwarren met eerder vermelde J.) meegebracht en ‘k vond het blijkbaar wel een toffe, en zij mij ook. Deze week ergens gaan we van daten doen en we’ll take it from there. Spannend!

Een echte vent zijnde had ik het natuurlijk in eerste instantie niet door, maar toen S. me gespeeld verbouwereerd vroeg “wat heb jij gedaan met mijn beste vriendin?” viel mijn frank. Vrouwen kunnen zalig manipulatief zijn at times.

/me is excited

~ door man+plan op april 24, 2006.

Geef een reactie

 
