weekend!

Ik heb mij relatief kalm gehouden gisteren, maar dat is stilte voor de storm. Het weekend is aan het kriebelen aan de toppen van mijn tenen, binnen anderhalf uur ben ik vrij! Het belooft zelfs lekker weer te worden en alles, ik zie al terrasjes in het vooruitzicht.

Maar eerst wordt er uiteraard nog gelopen vanavond, een dikke 10km zelfs. Ik weet nog goed dat toen ik begon met sporten zo'n 2 jaar geleden, ik met moeite 800m kon volbrengen zonder dood te vallen. Laat dat een opsteker zijn voor de beginnelingen onder ons.

Oh ja, en ik heb gewonnen met poolen! Een ferme 6-1 tegen zijn bakkes, maat! Hierbij verzwijg ik wel dat ik de vorige 2-3 keren verloren heb (al ware het met minder dramatische verschillen.) De oorzaak ligt bij het feit dat ik minder fouten (lees: slechts één) gemaakt heb bij het zogenaamde pressure shot, de 8-ball dus.

En dat J. moge opdagen vanavond, of morgenavond, maar liefst vanavond want ik ben al gans de week op van de zenuwen. Gaaah! Weekend!!

~ door man+plan op april 21, 2006.

Eén reactie to “weekend!”

  1. U kreeg net een stokje toegeworpen ;) *mijn blog*

Geef een reactie

 
