ook dat is sport

Na het harde werk nu de ontspanning: straks gaan poolen met mijne copain, want cafésport, dat is ook sport! En daarna ga ik er ene gaan drinken (gewichtheffen) en op de vrouwen jagen – mét tellerke van in de Axe reclame, jaja! 'k Ga wel niet overdrijven, en het bij nader inzien bij waterkes houden zodat ik morgen alsnog kan gaan lopen.

De endorfines are working their magic me dunkt…

Let op, ik ga mijn best moeten doen om aan de verleiding te weerstaan. Drank is den duvel weetjewel! Maar ik ben té goed bezig om het te verkloten, ik sta tegenwoordig zelfs een half uur vroeger op om crunches te doen.

Maar nu ben ik weg, laterrr! 

~ door man+plan op april 20, 2006.

Geef een reactie

 
