kleine lettertjes

Dank u, Pietel en Stijn. Ik zit momenteel met 201 foto's in mijn photostream, dus ik vermoed dat er wel al eens een aantal kunnen verloren gegaan zijn.  Tijd om met Zooomr aan de slag te gaan me dunkt! Nee, 't is niet een kwestie van cheap zijn. Ik ben nu eenmaal niet (semi)professioneel bezig met fotograferen, en zelfs niet amateuristisch! Heck, ik heb niet eens een digitale camera! Of liever, niet meer.

Jaja, ik ben die ergens verloren terwijl ik aan het swingen was met J. (Ik was ook wel een beetje dronken, moet ik eerlijk toegeven…) Wat een nacht :-D maar we dwalen af.

Awoert Flickr dus!

~ door man+plan op april 19, 2006.

Geef een reactie

 
