ik ben het beu

Mijn job steekt mij tegen. In het begin was het allemaal nieuw en interessant en stond het project nog in de kinderschoenen, maar ondertussen is alles vrij stabiel en zit ik hier té vaak naar mijn goesting met mijn vingers te draaien.

Ik heb al pogingen ondernomen om elders te gaan solliciteren, maar het is niet simpel. Dat ligt vooral aan mij hoor, ik ben nogal een procrastinator, maar vaak is het ook een kwestie van "kun je direct beginnen? nee? jammer." Het ding is ook, als ik nu verander van werk dan wil ik dat het een job naar mijn goesting is i.p.v. het eerste het beste. Ik wil niet veranderen om te veranderen, ik wil veranderen om een job te doen die ik graag doe!

Met dat plan in het achterhoofd ben ik momenteel bezig met een Cisco cursus, om daarna te slagen voor het CCNA examen en zodoende mijn c.v. op te smukken. Ik geef mezelf tot september de tijd om dit doel te bereiken.

We bouwen aan de toekomst nietwaar?

~ door man+plan op april 19, 2006.

Eén reactie to “ik ben het beu”

  1. vergeet niet: “ge blogt voor uw toekomstige werkgever…” maar ook voor uw huidige hé :)

Geef een reactie

 
