al dat geweld

Ik moet meer naar de voetbal kijken. Ik heb al eerder vermeld dat ik niet bepaald een fan ben, maar telkens ik een match meepik worden er ferme elleboogstoten uitgedeeld. Vorige keer was het Materazzi aan Sorin (Inter tegen Villareal), deze keer Onyewu aan Salou.

Pas op, het was niet geheel uit vrije wil dat ik aan het kijken was! Maar als de gastheer u eerst van fondue voorziet, dan vind ik het maar normaal dat hij de baas is van het bakkementje. We hebben de sport naderhand wel onderbroken voor Amores Perros. Ik vond het een prachtfilm, mijn gastheer minder, maar hij is dan ook een groot hondenliefhebber (met weinig relativeringszin).

~ door man+plan op april 14, 2006.

Geef een reactie

 
