Afkicken

Ik heb last van afkickverschijnselen. Een onweerstaanbare drang en frustratie zijn mijn deel, ik moet en zal een endorfine shot hebben en liefst meer dan één! Maar het mag niet, ik moet rusten, een ontsteking van het scheenbeen gooit roet in het eten.

Gisteren ben ik nog gaan zwemmen, maar that's hardly a substitute! Zeker als je er helemaal uit bent wegens te lang niet meer geweest. Maar goed, om te compenseren heb ik me voorgenomen om morgen nog maar eens te gaan zwemmen. De conditie zal wel terugkomen… Ze zal wel moeten!

Gisteren ben ik niet (lang) uitgeweest (en heb ik het bij spuitwater gehouden). Vanavond ga ik gewoon gezellig naar Heat kijken bij een vriendin en ondertussen Theo Maassen opnemen om dat na de film ook te bezien. Zaterdag gaan we naar een concert ergens in het Antwerpse en ben ik den bob, maar zondag (leve het lang weekend!) ga ik mijn schade inhalen want…

Straks wordt ik nog helemaal saai en alles!

~ door man+plan op april 14, 2006.

Geef een reactie

 
