uw mp3 speler of…

Uw geld of uw leven! zei ik vroeger toen ik met mijn kameraden van overvallertje speelde. Tegenwoordig moet ge blijkbaar ook al de keuze maken tussen uw mp3 speler en uw leven… “Waar zat de dader zijn verstand?” Vraag ik me dan af. Zucht.

Wie heden ten dage geen mp3 speler heeft is niet meer mee, of kan ik al zover gaan als “wie heden ten dage geen ipod heeft…”? Pas op, ikzelf heb er ook één! Zo hypocriet ben ik wel :-) Ne witte, van Apple, die at random speelt (ik hou van verrassingen). Vorig jaar tijdens de kerstperiode was ik in London, en overal waar je keek zag je die witte ondingen in de oren van de mensen. Eigenlijk kunt ge net zo goed rondlopen met een bord rond je nek waarop steal my ipod please staat te lezen.

Toeme toch!

~ door man+plan op april 13, 2006.

Eén reactie to “uw mp3 speler of…”

  1. Een ipod is een slechte MP3-speler dan nog ook. Mijn eerste was meteen kapot. Na op http://www.speler-mp3.be gekeken te hebben heb ik nu een iAudio, vele beter, en ze stelen het minder rap!

    Mijn leven is me te lief!

Geef een reactie

 
