haast en spoed

Dan stopt ge eens een uur vroeger met werken zodat ge net voor sluitingstijd bij de Post kunt geraken, heb je niets anders dan traktoren en schijtluizen van voorliggers die niet durven voorbijsteken! En als het niet is van de voorliggers, dan komen er teveel tegenliggers die net genoeg afstand houden zodat gij niet kunt inhalen. De rotzakken. Op zo’n moment ontpop ik mij dus als een echte wegpiraat, iets waar ik beslist niet trots op ben, maar ze moeten uit mijne weg gaan! Dan loopt het nog bijna verkeerd af als er ene uit een zijstraat mijn snelheid verkeerd inschat en dus nog half de weg oversteekt… Bijna botsing en alles.

Uiteindelijk ben ik dus 10 minuten voor sluitingstijd de Post binnen gestapt, om een aangetekende zending dat ze nog wel een poosje voor mij gingen bewaren ook. Ik denk dat ik mezelf eens goed ga afmatten in ’t zwembad vanavond, kwestie van de overtollige agressie weg te werken.

En eigenlijk, wanneer moet ne hard werkende mens eigenlijk tijd vinden om naar de Post te gaan op zijn gemak?

~ door man+plan op april 13, 2006.

Geef een reactie

 
