verkeersagressie

Wow!

Binnen de 15 minuten na mijn post van gisteren had ik al een comment en een pingback. Ik werd schertsend uitgemaakt voor hithoer en fascist, talk about verkeersagressie op het web zeg. In de minuten en uren die daarop volgden kwamen er posts bij o.a. de netsensei en Pietel, terwijl frans leys gretig gebruik maakte van mijn fel gelinkte post om een commentaar te placeren en zijn geleech dan ook gewoon rechtuit toegaf. Helemaal in de sfeer van de post zelf. Zalig.

Daarna ging de bal aan het rollen en uiteindelijk dook mijn post ook op tussen de top posts van WordPress. Ik denk dat ik mezelf de titel van succesvolle hithoer kan toeëigenen met 223 hits gisteren. Waarvoor dank lieve linkpimps en hithoerenlopers ;)

Enfin, mijn klein experimentje is dus geslaagd. Ik blog al een tijdje maar nooit zoveel hits gehad, het geeft een (heel erg klein) beetje een wrange nasmaak. Maja, controverse verkoopt. Nu ga ik terug normaal doen en eens zien wat dat geeft qua bezoekers once the dust has settled.

~ door man+plan op april 12, 2006.

5 Reacties to “verkeersagressie”

  1. Leuk hé? :)

  2. Gigantisch :D en uw snelheid ook, damn!

  3. Hithoererij is een must!

  4. […] een klein beetje opschudding laatst door the plan. maar die commotie heeft wel een leuk neologisme opgeleverd: hithoer. […]

  5. Awel, ik ben speciaal terug komen kijken om te zien wat er hier van geworden zou zijn eenmaal de dust was gaan liggen.

    Tip, nu het nog een halve feestdag is: die video van Theo Maassen opzetten! Zalig!

Geef een reactie

 
