tegenslag

Aangezien ik me vorige week wat geforceerd heb onder het lopen, zit ik nu met een ontsteking van het scheenbeen (ook wel shin splints genaamd). Met andere woorden, ik zou best even wachten met lopen totdat het genezen is want anders maak ik het alleen maar erger.

Niets aan te doen, ik zal dan maar wat meer zwemmen deze week. Dat zal mij leren om volgende keer te stoppen als ik pijnscheuten in mijn scheenbeen voel opkomen. Stom, stom, stom.

~ door man+plan op april 10, 2006.

2 Reacties to “tegenslag”

  1. En eenmaal je hebt kunnen proeven van het scheenbeen-leed, keert het eens zo gemakkelijk terug. Rusten is het enige wat helpt en opwarmen helpt het natuurlijk voorkomen. Nog veel zwemplezier. BTW, fietsen gaat normaal gezien ook nog redelijk goed met een scheenbeen-ontsteking.

  2. Daarvoor moet ge wel de trotse bezitter zijn van een fiets ;)

Geef een reactie

 
