zwemmer zwem

Dus ik ben gaan zwemmen gisteren. Dat was ook alweer een tijdje geleden en bijgevolg is de conditie alles behalve. Zwemmen, meer dan eender welke andere duursport die ik reeds beoefend heb, vereist onderhoud. Als je op niveau wil blijven dien je toch minstens 2x per week het water te kiezen. Enkele maanden terug slaagde ik erin om – mits opwarming – 20 lengtes freestyle (crawl heeft zo’n negatieve connotatie, vind je niet?) te trekken. Gisteren kon ik ze op één hand tellen… Bedroevend, I know. Maar uit ervaring weet ik dat het ook weer snel terugkomt.

Afspraak volgende dinsdag dus, vanavond ga ik lopen!

~ door man+plan op april 6, 2006.

Geef een reactie

 
