voetbal, een feest

Ik ben niet bepaald een voetbalfan, maar als er dan toch niets op den bak is kan ik al eens overtuigd worden om wat klassevoetbal te bekijken. Dit keer was dat de uitgebreide samenvatting van Villareal – Inter.

Ik zeg klassevoetbal omwille van de expert Thai boxer die de 16 meter van Inter gretig verdedigt. Dát noem ik nu eens Verdedigen met hoofdletter V (van Vendetta?). Duidelijk met opzet een lekkere elleboog uitdelen en dan nog eens het lef hebben om in protest de handen de lucht in te gooien. Gelukkig had de scheidsrechter niets in de mot, awel, Sorin ook niet meer. Mijn broer wist me te vertellen dat Materazzi niet bepaald aan zijn proefstuk toe was. Wat blijkt? Hij heeft de schaarbeweging tot een nieuw niveau getild, perfectionist tot in de kist.

Perfectionist tot in de kist

All part of the game zeker? Maar karma – en vooral Riquelme, wat een talent – heeft gewonnen en Villareal stunt verder. Ik denk dat ik vanavond maar eens naar Barcelona tegen Benfica ga kijken, maar eerst zwemmen nu!

~ door man+plan op april 5, 2006.

Geef een reactie

 
