verkeer

Wat moet een verse blogger als ik hier begod doen om wat verkeer te genereren op zijn site? Er zijn natuurlijk verscheidene manieren, de ene al wat leuker dan de andere. Zo kunt ge commentaar plaatsen op andere mensen hun blog bijvoorbeeld, dat bracht mij onlangs 12 hits op! Als je dat dan volhoud dan heb je binnen de kortste keren vast terugkerende bezoekers.

Een andere manier is door over iets gelijkaardigs te bloggen en zodoende trackbacks of pingbacks te genereren (WordPress doet dat vaak zelfs lekker automatisch). Zo zijn er nog wel wat andere manieren, maar dit zijn de meest voor de hand liggende.

Wat als ge nu ook wat commentaar wilt op uw blog? Dan moet ge tegen schenen schoppen. Pure and simple.

Zo vind ik het bepaald niet nodig om een petitie te ondertekenen voor een mudslinging reportage. Koop u een Dag Allemaal of ne Story hé mensen! Ik denk zelfs dat Véronique De Kock erin staat deze week, stukken interessanter dan politiekers.

Ach ja, moest ge er iets mee zijn met die hits en die comments dan zou ik mij er misschien eens mee bezig houden.

~ door man+plan op april 11, 2006.

10 Reacties to “verkeer”

  1. Help! Een hithoer! :-)

  2. [...] Wel, het helpt als g’u openlijk out als Vlaams Blokker, zoals de meneer van the Plan recent deed. [...]

  3. [...] U outen als Fascist om wat verkeer te genereren. Ik durf te wedden dat de volgende stap in zijn meesterplan iets te maken zal hebben met het predikaat coglione en zo. [...]

  4. en aangezien deze posting nu hevig zal worden gelinkt, komt hier veel verkeer. en ik ga van uw verkeer profiteren! hah! nee, maar serieus, succes hé :)

  5. Het is maar omdat Pietel het vraagt.

  6. ik heb tot nu toe een paar hithoer momenten gehad. een keer door pietel.be (fijne mens denk ik), een keer door Taalpost (mijn blog gaat over taal), een keer door bestblog.wordpress.com, gisteren doordat mijn blogje in Clickx stond, en vandaag omdat een of andere startpagina mijn blogje heeft gevonden.

    gewoon volhouden is dus de boodschap.

  7. Via tip van Pietel je toegevoegd aan mijn Bloglines.Zal je doen en laten nu volgen.

  8. Welkom in mijn bookmarks!

  9. je staat nu ook tussen de toppost van het wordpress dashboard

    dankuwel pietel ;o)

  10. Al dat verkeer! En dat allemaal dankzij Pietel! ;)

Geef een reactie

 
Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

